Hallo ladies, Look at your man, now back to me, now back at your man, now back to me, sadly he isnt me, but if he stopped using lady sented bodywash, he could smell like he is me.

Tak přesně těmito slovy a netradičním podáním začíná „nová reklama“ Old Spice. Ta je pravou ukázkou toho, co dokáže udělat virální reklama. Oficiální video už má více jak 35 milionu shlédnutí a je zároveň 16. nejsledovanějším videem na Youtube.com vůbec. Lidé o této reklamě diskutují, tweetují, linkují a Old Spice si mne ruce. Přesně tohle totiž každý výrobce reklamy chce – pozornost a výsledky.

Výsledky jsou dokonce zveřejněné.

Posledních 12 měsíců – zvýšení prodeje o 11 %
Posledních 6 měsíců – zvýšení prodeje o 27%
Poslední 3 měsíce – zvýšení prodeje o 55%
Poslední měsíc, kdy byli v TV uvedeny dva nové spoty reklamy se zvýšil prodej o 107%.

Zajímavé je, že jde čistě o pánský produkt, zaměřený na ženské publikum a přesto je video nejpopulárnější mezi muži ve věku 25-34 let. Trochu klišé bez logiky, které ale tvůrcům vyšlo báječně. Svoji roli v tom také hraje obsazení bývalé NFL hvězdy Isaiaha Mustafy.

Vyrobeno bylo ještě dalších více jak 80 podobných videí s menší stopáží, ale podobnou tématikou. No není to zrovna posilovač mužského ega, ale jde tu především o ten viral.

Co je ale ještě zajímavější a především pro nás internetové podnikatele ponaučující je samotné podání reklamy a to v podobě vyprávění příběhu. Vyprávění je silný nástroj, pokud se to umí, může se výrazně podílet na konverzích a prodejích. Děláte-li minisite, magazíny či jiné content weby, zkuste do svých článků více zakomponovat vyprávění a vlastní zkušenosti. Přesně to dokáže lidi zaujmout mnohem více než klasický text.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>