Dneska jsem při sledování potencionálních partnerů narazil na stránku, která využívá k monetizaci svého webu reklamu od seznamu Sklik. Na tom není rozhodně nic špatného, co mě ale celkem zarazilo byl netradiční formát reklamy. Viz. obrázek níže:

jiný formát reklamy Sklik

Řádkový formát reklamy Sklik

Přesně tento řádkový formát je na Google Adwords mezi publishery celkem populární a vypadá to tedy, že ani konverze nebudou špatné. Zkušenosti s ním bohužel nemám, ale podobný formát reklamy bych rozhodně chtěl vyzkoušet na některé ze svých stránek. Řekněme si na rovinu, do stránky to pasuje výborně a mohlo by to mít větší úspěch než klasických 250×250 mezi nadpisem stránky a samotným příspěvkem.

Jdu tedy do Sklik od seznamu udělat nové plochy pro testování a nasazení na své weby. Formát ale v nabídce Sklik není. Dokonce není ani v oficiální nápovědě k reklamám:

http://napoveda.sklik.cz/cz/partner/jak-vlozit-kod/sablony-reklam/

Je tento formát reklamy pouze pro VIP partnery nebo jak si mám vysvětlit, že jej nemohu používat a jiní jej používají? Nemáte někdo nějaké informace, které by tento fakt vysvětlovali?

Článek má 5 komentářů

  1. scroorage Reply

    Asi jen pro VIP :( Škoda že se sklik nesnaží více přiblížit Google Adsense. Mě třeba mrzí, že nemají grafické reklamy ….

  2. Stanik Reply

    Mě mrzí minimální relevance skliku. To je bída!

    • scroorage Reply

      Souhlas. Teď o prázdninách to šlo spolu s cenou za klik hodně dolů.

  3. Nikan Reply

    Snad by některá vylepšení letos mohla, co se týká Skliku, přijít. Osobně bych uvítal již výše zmíněné grafické reklamy. Na relevanci doufám permanentně pracují, protože ta opravdu nestojí za nic. Zase na druhou stranu je velkou zbraní Skliku fakt, že Sklik partner nemusí být plátcem DPH.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>